fredag 3. desember 2010

Vi har fått en award

Forrige uke fikk Maria og jeg en veldig hyggelig kommentar på bloggen vår. Det viser seg at vi har fått en award fra Lemonia. Vi er veldig beæret! Det er så hyggelig at folk faktisk følger med på bloggen vår.

Reglene for utmerkelsen er:

1. Takk personen du har fått den av.

2. Kopier utmerkelsen til bloggen din.

3. Del tre ting du liker med leserne dine.

4. Send utmerkelsen videre til fem blogger du synes fortjener det.

Først av alt tre ting Maria og jeg liker:
- Matlaging med våre kjærester
- Lukten av jul i huset
- Kombinasjonen av mat, vin og musikk

Vi sender awarden videre til:
- Spis opp maten din
- Newyorkerbyheart
- Trines mektige matblogg
- Pepperkverna
- Lars spiser, drikker & synser

Håper dere tar dere turen innom disse. Det var vanskelig å velge både fordi det finnes så mange bra matblogger, men også fordi mange allerede har fått tildelt denne awarden.

Nå skal jeg tilbake til gulrotkaken min! I dag har jeg testet ut å putte kardemomme, ingefær, muskatnøtt og appelsin i. Kanskje kaken får litt mer julepreg?

Musikkforslag: Sissel og Odd Nordstoga - Strålande Jul...hva skal jeg si? Jeg er en sucker for julestemning!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for fin award! OG for alt fint dere deler på bloggen! Hege

    SvarSlett
  2. Tusinde tak for den fine award, den er jeg meget glad for :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin